برند LIFEWTR لیبلهای جدید را در سه سری اجرا کرده است (اگر تمایل به شناخت هنرمندان این پروژه دارید می توانید از Shazam app استفاده کنید) اولین سری از کارها مربوط به آثار Jason Woodside در مقیاس بزرگ، نقاشی دیواری های هنرمندان سبک Momo و هنرمندان فراتر از اقیانوس اطلس Craig & Karl هستند؛ سری دوم آثار به خانم ها تمرکز دارد و در برگیرنده کارهای Lynnie Z با پالت های رنگ جسورانه و شخصیت های کاریزماتیک است، Adrienne Gaither هنرمندی که با آبستره های هندسی شناخته می شود و Trudy Benson هنرمند سبک آبستره که آثارش الهام گرفته از نرم افزارهای برداری قدیمی است و در نهایت سومین سری از آثار روی مُد تمرکز دارد و اینکه چگونه طراحان با ایده های خود هنر در حال تغییر را به جریان زندگی ما وارد می کنند.
هنرمندان ما در این پروژه لیبل سنتی بطری را به شاهکاری بی نظیر تبدیل کردهاند و با خلاقیت آن را به اصل برند ارتباط دادهاند. Brad Jakeman رییس گروه جهانی نوشیدنی های پپسی اظهار داشته است:« هدف این برند کمک به هنرمندان نو ظهور، ایجاد محبوبیت و ورود آنها به فرهنگ عامه (Popular culture) است ».
این لیبلها برای نسلها منبع الهام و بخش مهمی از تصور هنرمندان خواهد بود. پپسی امیدوار است لیبلها نقش قدرتمندی را در زمانی که رسانههای اجتماعی فرهنگ محور هستند و به واسطه راه های الهام بخش با مخاطبان ارتباط برقرار می کند ایفا کند.